.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
4سیاست راهبردی اصولگرایان

محمدرضا باهنر چهار سیاست راهبردی اصولگرایان، شامل تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، پیروزی اصول‌گرایان، حفظ و تقویت وحدت ملی با محوریت منافع ملی و تلاش برای شکل‌گیری دولت مقتدر و توانمند در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم را تشریح کرد.

مقدم مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین درگفتگو خبرنگار مهر، از تشکیل جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین یکشنبه‌ شب در آستانه ورود این تشکل به دهه سوم فعالیتش و با حضور اعضای شورای مرکزی ادوار گذشته خبر داد.

مقدم گفت: در جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، که با ریاست محمدرضا باهنر تشکیل شد، مسائل تشکیلاتی و سیاسی روز، ارزیابی و بر نقش بیشتر اعضای شورای مرکزی ادوار گذشته، تاکید شد.

وی افزود: باهنر با نگاه به انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، چهار سیاست راهبردی اصولگرایان، شامل تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، پیروزی اصول‌گرایان، حفظ و تقویت وحدت ملی با محوریت منافع ملی و تلاش برای شکل‌گیری دولت مقتدر و توانمند در انتخابات ریاست ‌جمهوری دهم را تشریح کرد.

مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در قالب ارتباطات خود و هماهنگ با جبهه پیروان خط امام و رهبری، رسیدن به کاندیدای واحد را دنبال می کند.

وی از برگزاری همایش مشترک شورای مرکزی، دبیران استان‌ها و رابطان استان‌های جامعه اسلامی مهندسین برای انجام آخرین هماهنگی‌های انتخاباتی، در اوایل اسفندماه به ریاست محمدرضا باهنر در مشهد خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.